8 help desk mitarbeiter Jobs in Zug

1-8 von 8 Jobs

Sortieren nach
Standort
Entfernung
Unternehmen
  • sgs  2
Vertragsart
  • Ausbildung
  • Befristet
  • Duales Studium
  • Freelance
  • Nebenjob
  • Praktikum
  • Trainee
  • Unbefristet
Arbeitszeiten
  • Teilzeit
  • Vollzeit  2
Berufserfahrung
  • 0+
  • 1+
  • 2+
  • 3+
  • 4+
  • 5+
Gehalt
Bis
Erscheinungsdatum
  • Innerhalb der letzten 24 Std.  1
  • Innerhalb der letzten 7 Tage  8
  • Service Desk MitarbeiterIn (m/w/d) 80-100%

    Zug, Zug

    ...Desk Zuverlässigkeit im Umgang mit ERP. Und Ticketing-Systemen, Bereitschaft zur Telefon-Hotline Flair für telefonischen Support und IT-Affinität sind...
    vor 3 Tage in Jobleads

    Melden
  • Service Desk Engineer D/E 80-100% (a)

    Zug, Zug

    Seit über 25 Jahren vermittelt Art of Work erfolgreich Kontakte zwischen qualifizierten, motivierten Mitarbeitern und attraktiven Arbeitgebern. Mit 7 Geschäftss
    vor 3 Tage in Jobleads

    Melden
  • Service Desk Specialist

    SGS Zug, Zug

    Job Description Are you passionate about delivering top-tier IT support and ensuring seamless technology experiences for users at all levels? At SGS, the world’
    vor 2 Tage in Talent.com

    Melden
  • Senior Supporter Helpdesk (m/w/d)

    Zug, Zug

    Join to apply for the Senior Supporter Helpdesk (m/w/d) role at Rocken. Unser ROCKEN Partner ist ein innovativer 360-Grad ICT-Solution Partner. Als erfolgreiche
    vor 3 Tage in Jobleads

    Melden
  • Service Desk Specialist

    SGS Zug, Zug

    Job Description Are you passionate about delivering top-tier IT support and ensuring seamless technology experiences for users at all levels? At SGS, the world’
    vor 4 Tage in Talent.com

    Melden
  • Ict Support 80-100%

    neu Infront Sports & Media Zug, Zug

    Who We Are Looking For We're seeking a reliable and proactive individual who enjoys tackling complex challenges and delivering excellent support. Are you passio
    vor 1 Tag in Whatjobs

    Melden
  • Service Desk Specialist

    Zug, Zug

    Company Description At SGS, we are the world's leading testing, inspection, and certification company, setting the global benchmark for sustainability, quality,
    vor 3 Tage in Jobleads

    Melden
  • Service Desk Specialist

    Zug, Zug

    At SGS, we are the world's leading testing, inspection, and certification company, setting the global benchmark for sustainability, quality, and integrity. With
    vor 3 Tage in Jobleads

    Melden

Benachrichtigungen erhalten